2010 - året i räkmackans tecken.

bild: räkmacka.

Jag har bestämt att år 2010 ska jag följa med Svetlana genom livet på hennes räkmacka!!! 2010 är året för oss honey!

Några höjdpunkter från Lalehs 2009.
  • Chris Brown konsert (innan han blev känd som kvinnomisshandlare) följt av en galen kväll i huvudstaden med tjejerna
  • Weekend i Östersund hos D, festa galet med en massa studenter
  • Jag och tvillingen fyllde 20 år, firades med bratztutor, lysrör och ferre på BJ med nära och kära
  • Jag och D såg älskade LLOYD på Berns, he was freakin' awesome!
  • Flyttade till kussen Bs lägis först själv, sen med henne. Har gjort mkt roligt i den lägisen! bla fira vi Svetlanas 20års dag med en fet ferre.
  • Kos resan med partyeliten.  Två galet roliga veckor med riktigt härliga människor! Bästa resan ever
  • alla födelsedagar, förfester, utgångar, myskvällar  mm med mina älskade vänner såklart!
Det var lite av det jag kom på rakt av, finns så mkt mer att berätta egentligen, men det orkar jag inte skriva ner / ingen orkar läsa.
Måste även passa på med en kärleksförklaring till min bästa vän Svetlana!
Jag är glad över att vi har blivit så bra kompisar, vi vet vart vi har varandra och jag hoppas att vi är vänner hela livet. DU är guldvärd babe!

xoxo Laleh

Kommentarer
Postat av: Svetlana

åh! älskar dig <3 ikväll blir det party!<3

2009-12-31 @ 14:51:25
Postat av: Peey

nawwwwww:)

2009-12-31 @ 20:09:58
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: debs

åh ser bra ut laleh! nästa år blir ännu bättre ja lovar ;)

2010-01-03 @ 02:02:55
Postat av: Sess ♥

låter som du har haft ett riktigt bra år :)

2010-01-06 @ 01:14:30
URL: http://cantbreakit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0